Inovace a strategie

V oblasti strategie nabízíme managementu firem konzultace a praktické workshopy. Každému oddělení i jednotlivci bude zřejmé, oč jeho firma usiluje, kdo je za cíle odpovědný a jaké iniciativy je třeba zahájit pro dosažení cílů. 

„Vize bez akce je sněním, akce bez vize je noční můrou,” říká japonské přísloví.

Pokud jste v situaci, kdy máte v plánu zvyšovat výnosy a zisk, nebo naopak čelíte poklesu tržeb, připravili jsme pro Vás workshop Blue Ocean Strategy. Jedná se o srozumitelnou a účinnou metodu, pomocí které identifikujete produkt vhodný k inovaci, provedete srovnání Vašich konkurenčních faktorů s konkurencí a identifikujete potenciální zákazníky. 

Přínosy spolupráce

  • Získáte od nás nezávislý pohled na Vaši strategii a na její provázání s cíli a očekáváním akcionářů nebo majitelů.
  • Posílíme zapojení Vašich lidí do realizace strategických iniciativ a zvýšíme jejich kompetence v oblasti zvyšování efektivity. 

Jaký je průběh?

  • Zjistíme, do jaké míry je strategie srozumitelná a akceptovatelná zaměstnanci na všech úrovních řízení.
  • Poskytneme efektivní postupy, které pomohou Vaši strategii dobře naplánovat, komunikovat a realizovat. 
  • Pomůžeme identifikovat a definovat iniciativy, které povedou k dosažení Vašich krátkodobých a střednědobých cílů.
  • Pro realizaci konkrétních iniciativ vybereme adekvátní metodické postupy. 
  • Metodické postupy naučíme používat Vaše zaměstnance v každodenní praxi.

Typické příklady

Náš zákazník má tříletý cíl zvýšit zisk z 5 na 10%. Během prvního roku má dosáhnout zvýšení zisku na 7,5 %. Úvodní diagnostika ukázala na potenciál v oblasti snížení nákladů na nízkou kvalitu a ve zvýšení produktivity. 

Klíčové iniciativy v oblasti kvality: Zvýšit kompetence zaměstnanců v oblasti analýzy a eliminace kořenových příčin vad (RCA a A3 report) a snížit vady o 30 %. Realizovat čtyři Lean Six Sigma projekty na nejproblematičtější procesy s celkovou úsporou 10 mil. Kč.

Klíčové iniciativy v oblasti produktivity: Zkrátit neproduktivní časy přestavby linek o 50 % při přechodu z jednoho typu výrobku na jiný pomocí metody SMED. Snížit ztrátové časy způsobené poruchami výrobního zařízení o 20 % pomocí metody TPM.

Jak začít?

  • Kontaktujte nás a řekněte nám více o Vašich představách. 
  • Vzájemná spolupráce může začínat dotazem přes kontaktní formulář na této stránce, telefonátem, e-mailem, videokonferencí nebo osobním nezávazným setkáním. 
  • Před samotným kontaktem si můžete prohlédnout videa nebo absolvovat webináře na téma strategie (Blue Ocean Strategy), efektivita a neustálé zlepšování a analýza dat. 
  • Vyberte si způsob, který pro Vás bude komfortní.