Workshop: Blue Ocean Strategy v pěti lekcích
Rádi byste se prosadili mezi konkurencí, chcete získat nové zákazníky a najít si své místo na trhu? Potřebujete poradit s návrhem nového produktu a jeho uvedením na trh? Absolvujte náš praktický workshop: Blue Ocean Strategy.
Workshop je také možné realizovat pro skupinu 6–12 účastníků přímo ve Vaší společnosti a přizpůsobit obsah a formu Vašim potřebám. Nejčastější variantou je rozšíření workshopu o více dní, ve kterých se s týmem věnujeme konkrétnímu zadání z Vaší společnosti. Workshop je možné realizovat prezenčně i online.
Cena workshopu na klíč se odvíjí od počtu školících dní. Pro více informací nás kontaktujte.
Standardní délka workshopu je 7,5 hodiny.
Popis
Workshop Blue Ocean Strategy je vhodný pro všechny, kteří chtějí hledat nové tržní možnosti, navrhují nové produkty v podobě výrobku nebo služby a jsou zodpovědní za jejich úspěšné uvedení na trh.
Během workshopu Vás naučíme:
- Ohodnotit portfolio Vašich produktů z pohledu potenciálu růstu výnosů a zisku.
- Analyzovat klíčové konkurenční faktory Vašeho odvětví.
- Odhalovat bariéry, které odrazují zákazníky od nákupu Vašeho produktu.
- Systematicky navrhovat atraktivnější produkt pro stávající i nové zákazníky.
Během workshopu si rozebereme případové studie vytvoření masové poptávky. Následně prakticky aplikujeme nástroje a metodiku Blue Ocean Strategy (Strategie modrého oceánu) na Váš produkt.
Co se naučíte
Na úvod první lekce si shrneme Vaše očekávání, bude následovat úvod do metodiky Blue Ocean Strategy a rozebereme si první případové studie. Vysvětlíme si první nástroj, který v týmu prakticky použijeme a budeme diskutovat. Na konci lekce si řekneme, co bude třeba si připravit na další lekci. V průběhu všech lekcí budeme využívat lehce ovladatelnou virtuální tabuli umožňující týmovou práci a připravené šablony nástrojů.
V následujících lekcích krátce zreflektujeme předchozí aktivity, pak budeme pokračovat vysvětlením dalšího nástroje, který v týmu prakticky použijeme, a budeme diskutovat. Na konci každé lekce si řekneme, co bude třeba si připravit na lekci další.
Na závěr poslední lekce prodiskutujeme případnou konzultační a expertní podporu ze strany SC&C Partner při realizaci Vašeho projektu.
Harmonogram
Absolvujete pět lekcí, každá bude trvat 90 minut.
- lekce
- Vysvětlíme si principy metodiky Blue Ocean Strategy a na základě videoprezentace si představíme případovou studii.
- Budeme se věnovat výběru produktu vhodného pro Váš inovační projekt.
- lekce
- Provedeme základní porovnání Vaší hodnotové nabídky s konkurencí v daném odvětví.
- lekce
- Vymezíme a pojmenujeme současné zákazníky a tzv. tři okruhy „nezákazníků“.
- Identifikujeme bariéry, které zákazníky i nezákazníky odrazují od nákupu a používání Vašeho současného výrobku nebo služby.
- lekce
- Představíme si šest cest, kterými lze vytvořit nebo rozšířit poptávku po Vašich produktech.
- lekce
- Na základě předchozích informací inovujeme produkt. Eliminujeme charakteristiky a vlastnosti produktu, o které zákazník již nestojí a které způsobují problémy a zbytečné náklady. Naopak posílíme a vytvoříme důležité vlastnosti produktu.
- Navrhneme koncepty nového produktu a vybereme optimální variantu.
Pro koho
- majitele firem, CEO
- pracovníky oddělení marketingu
- pracovníky oddělení obchodu
- pracovníky oddělení vývoje
- jakéhokoliv zájemce o metodiku Blue Ocean Strategy
Zahrnuto v ceně
- celkem 7,5 hodiny virtuálního předání know-how
- případové studie a metodický postup pro okamžitou aplikaci na řešení Vašeho projektu
- výsledky Vaší práce na virtuální tabuli
- šablony metod a nástrojů využitelné při realizaci Vašeho inovačního projektu Blue Ocean
- ebook Textbook
Související produkty
-
Green Belt Lean Six Sigma
Místo konání: onlineDetail kurzu -
Green Belt Lean Six Sigma v administrativě
Místo konání: podle domluvy onlineDetail kurzu -
Value Stream Mapping (VSM)
Místo konání: podle domluvy onlineDetail kurzu -
Green Belt Lean Six Sigma
Místo konání: BrnoDetail kurzu