Přihlásit se
Datum / čas
21. 05. 2021 11:00 - 12:15
Délka 75 minut
Bloky tohoto školení
21. 05. 2021
Cena
0.00 Kč
bez DPH
- Od 2 účastníků sleva 3%
- Od 3 a více účastníku sleva 6%
Vypsané termíny
… aneb jak získat nové zákazníky?
Blue Ocean Strategy (hodnotová inovace) je prověřený systematický postup, který slouží k inovaci produktu a vytváření nebo rozšiřování trhu.
- Lze vytvořit vlastní tržní prostor, ve kterém nebudete mít po určitou dobu konkurenci?
- Existuje ověřený postup, který by firmám pomohl dosáhnout tohoto cíle?
Jaký bude průběh webináře:
- ✔ Úvodní případová studie a vysvětlení principů metodiky.
- ✔ Způsob výběru produktu vhodného pro inovační projekt.
- ✔ Prvotní porovnání hodnotové nabídky s konkurencí v daném odvětví.
- ✔ Pojmenování současných zákazníků a tzv. tří okruhů “nezákazníků”.
- ✔ Identifikace bariér, které zákazníky i nezákazníky odrazují od nákupu a používání současného výrobku nebo služby.
- ✔ Šest cest, kterými lze vytvořit nebo rozšířit poptávku po vašich produktech.
- ✔ Inovace produktu (Co vytvořit, posílit, omezit a odstranit), realizace a komunikace.
Webinář povede:
- Vilém Patloka, Blue Ocean Strategy Practitioner
Co budete potřebovat:
- Dobré připojení k internetu
Přihlásit se