Online seminář: Blue Ocean Strategy

Přihlásit se
Datum / čas 28. 08. 2020 11:00 - 12:00
Délka 1 hodina Bloky tohoto školení 28. 08. 2020
Garant Perničková Hana
Profil garanta
Cena 0.00 Kč bez DPH
  • Od 2 účastníků sleva 3%
  • Od 3 a více účastníku sleva 6%
Vypsané termíny
Místo konání
Brno

… aneb jak získat nové zákazníky?

Blue Ocean Strategy (hodnotová inovace) je prověřený systematický postup, který slouží k inovaci produktu a vytváření nebo rozšiřování trhu.
  • Lze vytvořit vlastní tržní prostor, ve kterém nebudete mít po určitou dobu konkurenci?
  • Existuje ověřený postup, který by firmám pomohl dosáhnout tohoto cíle?

Jaký bude průběh semináře:

  • Úvodní případová studie a vysvětlení principů metodiky.
  • Způsob výběru produktu vhodného pro inovační projekt.
  • Prvotní porovnání hodnotové nabídky s konkurencí v daném odvětví.
  • Pojmenování současných zákazníků a tzv. tří okruhů “nezákazníků”.
  • Identifikace bariér, které zákazníky i nezákazníky odrazují od nákupu a používání současného výrobku nebo služby.
  • Šest cest, kterými lze vytvořit nebo rozšířit poptávku po vašich produktech.
  • Inovace produktu (Co vytvořit, posílit, omezit a odstranit), realizace a komunikace.

Seminář povede:

  • Vilém Patloka,  Blue Ocean Strategy Practitioner

ZDARMA.

Co budete potřebovat:

  • Dobré připojení k internetu

Proč přijít k nám na školení?

Základy statistiky ONLINE kurz s certifikátem

Přihlásit se