Workshop: Blue Ocean Strategy
Rádi byste se prosadili mezi konkurencí, chcete získat nové zákazníky a najít si své místo na trhu? Potřebujete poradit s návrhem nového produktu a jeho uvedením na trh? Absolvujte náš praktický workshop: Blue Ocean Strategy.
Workshop je také možné realizovat pro skupinu 6–12 účastníků přímo ve Vaší společnosti a přizpůsobit obsah a formu Vašim potřebám. Nejčastější variantou je rozšíření workshopu o více dní, ve kterých se s týmem věnujeme konkrétnímu zadání z Vaší společnosti. Workshop je možné realizovat prezenčně i online.
Cena workshopu na klíč se odvíjí od počtu školících dní. Pro více informací nás kontaktujte.
Popis
Workshop: Blue Ocean Strategy je vhodný pro všechny, kdo chtějí hledat nové tržní možnosti, navrhují nové produkty v podobě výrobku nebo služby a jsou zodpovědní za jejich úspěšné uvedení na trh.
Během workshopu Vás naučíme:
- Ohodnotit portfolio Vašich produktů z pohledu potenciálu růstu výnosů a zisku.
- Analyzovat klíčové konkurenční faktory Vašeho odvětví.
- Odhalovat bariéry, které odrazují zákazníky od nákupu Vašeho produktu.
- Systematicky navrhovat atraktivnější produkt pro stávající i nové zákazníky.
Během workshopu si rozebereme případové studie vytvoření masové poptávky. Následně prakticky aplikujeme nástroje a metodiku Blue Ocean Strategy (Strategie modrého oceánu) na Vašem produktu.
Co se naučíte
Na začátku si shrneme Vaše očekávání, bude následovat úvod do metodiky Blue Ocean Strategy a rozebereme si první případové studie. Vysvětlíme si nástroje, které v týmu i prakticky použijeme. Bude následovat diskuze.
Na závěr prodiskutujeme případnou konzultační a expertní podporu ze strany SC&C Partner při realizaci Vašeho projektu.
Harmonogram
Obsah školení:
- Vysvětlíme si principy metodiky Blue Ocean Strategy a na základě videoprezentace si představíme případovou studii.
- Budeme se věnovat výběru produktu vhodného pro Váš inovační projekt.
- Provedeme základní porovnání Vaší hodnotové nabídky s konkurencí v daném odvětví.
- Vymezíme a pojmenujeme současné zákazníky a tzv. tři okruhy „nezákazníků“.
- Identifikujeme bariéry, které zákazníky i nezákazníky odrazují od nákupu a používání Vašeho současného výrobku nebo služby.
- Představíme si šest cest, kterými lze vytvořit nebo rozšířit poptávku po Vašich produktech.
- Na základě předchozích informací inovujeme produkt. Eliminujeme charakteristiky a vlastnosti produktu, o které zákazník již nestojí a které způsobují problémy a zbytečné náklady. Naopak posílíme a vytvoříme důležité vlastnosti produktu.
- Navrhneme koncepty nového produktu a vybereme optimální variantu.
Pro koho
- majitele firem, CEO
- pracovníky oddělení marketingu
- pracovníky oddělení obchodu
- pracovníky oddělení vývoje
- jakéhokoliv zájemce o metodiku Blue Ocean Strategy
Zahrnuto v ceně
- Absolvujete celkem 7,5 hodin předání know-how.
- Inspirace z případových studií, metodický postup, který budete v týmu okamžitě uplatňovat na řešení Vašeho projektu.
- Budete mít k dispozici výsledky Vaší práce na virtuální tabuli.
- Ebook, šablony metod a nástrojů, které využijete při realizaci Vašeho inovačního projektu Blue Ocean.
Související produkty
-
Rozhodování na základě dat
Termíny:1. 2. 2024Cena: 4 900 KčForma: PrezenčněDetail kurzu -
Certifikovaný Lean Six Sigma Green Belt
Termíny:12. - 13. 2., 19. - 20. 2., 26. - 27. 2. 2024Cena: 29 000 KčForma: OnlineDetail kurzu -
Upgrade Green Belt na Black Belt
Termíny:4. - 8. 12. 2023, 15. - 19. 1. 2024
3. - 7. 6. 2024, 24. - 28. 6. 2024Cena: 57 500 KčForma: PrezenčněDetail kurzu -
Process FMEA: Analýza možností vzniku vad a jejich následků pro procesy
Termíny:17. 1. 2024Cena: 4 500 KčForma: PrezenčněDetail kurzu