Workshop: Blue Ocean Strategy

Cena: 5 900 
Forma: Prezenčně

Rádi byste se prosadili mezi konkurencí, chcete získat nové zákazníky a najít si své místo na trhu? Potřebujete poradit s návrhem nového produktu a jeho uvedením na trh? Absolvujte náš praktický workshop: Blue Ocean Strategy.

Workshop je také možné realizovat pro skupinu 612 účastníků přímo ve Vaší společnosti a přizpůsobit obsah a formu Vašim potřebám. Nejčastější variantou je rozšíření workshopu o více dní, ve kterých se s týmem věnujeme konkrétnímu zadání z Vaší společnosti. Workshop je možné realizovat prezenčně i online.

Cena workshopu na klíč se odvíjí od počtu školících dní. Pro více informací nás kontaktujte.

Kategorie:

Popis

Workshop: Blue Ocean Strategy je vhodný pro všechny, kdo chtějí hledat nové tržní možnosti, navrhují nové produkty v podobě výrobku nebo služby a jsou zodpovědní za jejich úspěšné uvedení na trh. 

Během workshopu Vás naučíme:

  • Ohodnotit portfolio Vašich produktů z pohledu potenciálu růstu výnosů a zisku.
  • Analyzovat klíčové konkurenční faktory Vašeho odvětví.
  • Odhalovat bariéry, které odrazují zákazníky od nákupu Vašeho produktu.
  • Systematicky navrhovat atraktivnější produkt pro stávající i nové zákazníky.

Během workshopu si rozebereme případové studie vytvoření masové poptávky. Následně prakticky aplikujeme nástroje a metodiku Blue Ocean Strategy (Strategie modrého oceánu) na Vašem produktu.

Co se naučíte

Na začátku si shrneme Vaše očekávání, bude následovat úvod do metodiky Blue Ocean Strategy a rozebereme si první případové studie. Vysvětlíme si nástroje, které v týmu i prakticky použijeme. Bude následovat diskuze. 

Na závěr prodiskutujeme případnou konzultační a expertní podporu ze strany SC&C Partner při realizaci Vašeho projektu. 

Harmonogram

Obsah školení:

  • Vysvětlíme si principy metodiky Blue Ocean Strategy a na základě videoprezentace si představíme případovou studii.
  • Budeme se věnovat výběru produktu vhodného pro Váš inovační projekt.
  • Provedeme základní porovnání Vaší hodnotové nabídky s konkurencí v daném odvětví.
  • Vymezíme a pojmenujeme současné zákazníky a tzv. tři okruhy „nezákazníků“.
  • Identifikujeme bariéry, které zákazníky i nezákazníky odrazují od nákupu a používání Vašeho současného výrobku nebo služby.
  • Představíme si šest cest, kterými lze vytvořit nebo rozšířit poptávku po Vašich produktech.
  • Na základě předchozích informací inovujeme produkt. Eliminujeme charakteristiky a vlastnosti produktu, o které zákazník již nestojí a které způsobují problémy a zbytečné náklady. Naopak posílíme a vytvoříme důležité vlastnosti produktu. 
  • Navrhneme koncepty nového produktu a vybereme optimální variantu.

Pro koho

  • majitele firem, CEO
  • pracovníky oddělení marketingu
  • pracovníky oddělení obchodu
  • pracovníky oddělení vývoje
  • jakéhokoliv zájemce o metodiku Blue Ocean Strategy

Zahrnuto v ceně

  • Absolvujete celkem 7,5 hodin předání know-how.
  • Inspirace z případových studií, metodický postup, který budete v týmu okamžitě uplatňovat na řešení Vašeho projektu.
  • Budete mít k dispozici výsledky Vaší práce na virtuální tabuli.
  • Ebook, šablony metod a nástrojů, které využijete při realizaci Vašeho inovačního projektu Blue Ocean.