8D Report: nástroj na řešení reklamací

Cena: 4 900 
Místo konání: Brno

Naučte se používat metodiku 8D a Ishikawa. Na praktickém řešení reklamace si vyzkoušíte reálné řešení problému s výstupem pro interní management či zákazníka.

Školení je také možné realizovat pro skupinu 6–12 účastníků přímo ve vaší společnosti a přizpůsobit obsah a formu vašim potřebám. Můžeme například diskutovat reálné problémy z vaší firmy, analyzovat při školení data z vaší společnosti. Kurz je možné realizovat prezenčně i online. Cena kurzu na klíč se odvíjí od počtu školících dní. Pro více informací nás kontaktujte.

Délka školení je 1 den. Školení probíhá v Brně.
Kategorie:

Popis

8D Report se zabývá systémem a procesem řešení reklamací/neshod. Budete aktivně zapojeni do WS (interaktivní formou), kde si vyzkoušíte prakticky jednotlivé kroky metody používané ke zlepšení kvality ve výrobě a k řešení problémů napříč procesy. Naučíte se používat metodiku Ishikawa, kterou budete řešit analýzu neshody/reklamace.

Školení probíhá pod záštitou společnosti AJKA-SOLUTION s.r.o. Vede jej zkušený Consultant Dušan Kokta. Dostatečný prostor bude věnován vašim dotazům.

Co se naučíte

  • Seznámení s metodikou Ishikawa
  • Seznámení s metodikou 5 x proč
  • Cyklus PDCA
  • Týmové řešení reklamace (WS)
  • Zpracování výstupů z WS

Pro koho

Pracovníci oddělení kvality nebo oddělení, které se podílí na řešení a realizaci reklamací (zákaznické, dodavatelské, interní).

AJKA-SOLUTION s. r. o.

Školen probíhá pod vedením společnosti AJKA-SOLUTION s. r. o., partnerské organizace SC&C Partner.

Jejich školení jsou na základě praktických zkušeností poskytována jako kombinace teoretického obsahu s praktickými příklady a workshopy.  Lektoři AJKA-SOLUTION s. r. o. disponují kromě odborných znalostí také dlouholetou praxí ve výrobní sféře a kvalitě dodavatelského řetězce nejen v automotive průmyslu. Jsou tak schopni posluchačům předat nejen teoretické, ale zejména praktické znalosti a zkušenosti v širších souvislostech.

Mohlo by se Vám líbit…