Blue Ocean Strategy – Jak najít nové zákazníky – říjen

Graf 1.2
Přihlásit se
Kategorie
Datum / čas 05. 10. 2017 0:00
Délka 1 den Bloky tohoto školení
Garant Simona Vaňousová
Profil garanta
Cena 7 900.00 Kč bez DPH
Vypsané termíny
Místo konání
Brno

O zákazníky nemusíte bojovat

Chcete úspěšně inovovovat? Získat nové zákazníky a těm stávajícím nabídnout víc? Zajímá vás, v čem tkví tajemství úspěchu při uvádění nových produktů na trh? Objevte nevyužitý tržní potenciál, zvyšte hodnotu svých produktů a služeb, mějte spokojené zákazníky. Jak vytvořit oceán, ve kterém nebojujete s konkurencí a sami vytváříte poptávku?

Náš workshop Strategie modrého oceánu vám pomůže srozumitelně a systematicky prozkoumat možnosti, jak najít nové zákazníky a jak inovovat produkt či službu. Praktický kurz plný case studies slouží k otevření očí a objevení nečekaných možností, jak najít a vytvořit nové příležitosti na trhu. Z workshopu odejdete s rozpracovaným plánem a motivací ke změnám. 

Blue Ocean Strategy je ověřený metodický postup, který vznikl na základě analýzy více než 150 velmi úspěšných podnikatelských projektů a je použitelný ve všech odvětvích.

Jsme jediná certifikovaná firma v ČR, která vás s touto metodikou seznámí.

Pro koho je kurz Blue Ocean Strategy určený?

  • Majitele firem a vrcholový management
  • Vedoucí manažery v oblasti strategického řízení firmy
  • Marketingový výzkum
  • Manažery odpovědné za vývoj nových produktů
  • HR manažery, kteří tvoří rozvojové plány pro řídící pracovníky
  • Všechny, kteří chtějí využívat inovativní myšlení při svém plánování

Co se na workshopu naučíte?

  • Jak dosáhnout mimořádného úspěchu u zákazníků a mít plánovaný zisk
  • Minimalizovat rizika spojená s inovací a tvorbou nového produktu nebo služby
  • Prozkoumáme současnou strategii a zjistíme odlišnost od konkurence
  • Identifikujeme potenciální produkty pro inovaci
  • Objevíme bariéry, které zákazníkům brání v masovém nákupu současného produktu
  • Najdeme způsoby, jak vytvořit nové trhy, sladit inovaci s užitečností, kvalitou, náklady a výslednou cenou
  • Vytvoříme akční plán kroků, které povedou k vytyčenému cíli

Cena zahrnuje

  • Školicí materiály
  • Občerstvení během workshopu

Proč přijít k nám na školení?

10 důvodů, proč přijít k nám na školení

Chci vědět víc

Přihlásit se